Veelgestelde vragen

Heb je nog vragen?

Hieronder vind je een beknopte lijst met de veelgestelde vragen. Staat je specifieke vraag hier niet tussen neem dan contact met ons op via info@warmbatshop.nl.

Onze tweetalige klantenservice (NL-EN) is bereikbaar op maandag van 09:00 tot 17:00 uur en op dinsdag tot en met vrijdag van 09:00 tot 13:00 uur op +31 (0)30 6879295. Je kunt ook een email sturen naar: info@warmbatshop.nl. Wij streven ernaar om binnen twee werkdagen te reageren. Heb je een vraag over je order, vermeldt dan altijd het ordernummer in het onderwerp van je mail. Je vindt het ordernummer op de orderbevestiging die je automatisch krijgt toegestuurd na het plaatsen van een bestelling.

Het kan voorkomen dat e-mailbevestigingen in de spambox of in de map ‘ongewenste reclame’ terechtkomen. Check daarom altijd eerst deze mailbox. Heb je de e-mail toch niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice: info@warmbatshop.nl. Vermeld naast je ordernummer, ook de naam waaronder je de bestelling hebt geplaatst en de besteldatum.

Wij leveren een bestelling binnen 24 uur (werkdagen) aan bij DHL. Vervolgens levert DHL het pakket in de regel binnen 48 uur (binnen Nederland) en binnen 72 uur (binnen Frankrijk en Duitsland). Je ontvangt een Track & Trace code waarmee je de bestelling kunt volgen. Let op: het kan enkele uren duren voordat deze link actief wordt.

Verzendkosten zijn GRATIS bij bestellingen boven €50,-
Dit geldt voor de landen:
Nederland
België
Luxemburg

Bij bestellingen onder de €50,-
Nederland: €5,50
België: €7,-
Luxemburg: €10,-

Verzendkosten zijn GRATIS bij bestellingen boven €90,-
Dit geldt voor de landen:
Frankrijk
Duitsland
Oostenrijk

Bij bestellingen onder de €90,-
Frankrijk: €10,-
Duitsland: €8,-
Oostenrijk: €10,-

Altijd verzendkosten
Tsjechië: €12,-
Polen: €12,-
Denemarken: €21,-
Finland: €24,-
Zweden: €22,-

Kosten retourneren
Voor eigen rekening.

Retourneren is geen probleem! Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Na melding dat je afziet van de aankoop heb je nog 14 dagen om het product te retourneren.
Klik hier voor meer informatie

Nee, Het ruilen tegen een ander artikel of andere maat is helaas niet mogelijk. Mocht u een ander artikel of maat wensen kunt u een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop.

Voor alle aangeboden producten geldt de wettelijke garantie. Dat betekent dat het product moet doen wat er redelijkerwijs van verwacht mag worden. Is dit niet het geval, dan zorgt Warmbat.nl voor herstel, vervanging of -als er geen oplossing meer is- voor het restitueren van het aankoopbedrag.

U heeft het product NIET bij deze webshop gekocht
Neem contact op met de winkel of webshop waar u het Warmbat product hebt gekocht.

U heeft het product WEL bij deze webshop (warmbat.nl) gekocht
Klacht over het product:
Stuur een mail met duidelijke foto's en het ordernummer naar info@warmbatshop.nl 

Klacht over de dienstverlening:
Maak gebruik van ons contactformulier

U ontvangt binnen 2 werkdagen (ma-vr) een ontvangstbevestiging en daarna binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

U kunt zelf de status van uw retourzending volgen via de track & trace link van de door u gekozen vervoerder. Het is belangrijk om dit nummer goed te bewaren totdat het pakket bij ons is ontvangen. U ontvangt geen automatische melding van ons nadat we uw retour hebben ontvangen of het bedrag hebben teruggestort.

Binnen 10 werkdagen na ontvangst van het pakket wordt het betaalde bedrag teruggestort op dezelfde rekening waarmee de betaling is gedaan. U kunt de terugbetaling terugvinden onder Shopify Payments. Bij een terugbetaling op je creditcard wordt het bedrag gestorneerd. Je kunt het bedrag terugvinden op het maandoverzicht van je creditcard.

Als je je Warmbats goed onderhoud, gaan ze langer mee en blijven ze ook langer mooi. 

We adviseren om pantoffels en laarzen van suède of (PolyUrethaan) leer voor gebruik aan de buitenkant in te spuiten met een vuilwerende en waterafstotende spray.. Zorg dat je afstand houdt ten opzichte van het product met sprayen en de nevel gelijk verdeelt over het product. Herhaal dit inspuiten met enige regelmaat en vaker als je de Warmbats frequent(er) draagt. Wil je zeker weten dat je geen last krijgt van nare geurtjes? Gebruik dan een geur neutraliserende spray voor de binnenkant.

Natte Warmbats

Droog natte Warmbats door er kranten in te stoppen en ze in een ruimte te bewaren met een normale kamertemperatuur (+/- 18 graden). Als je ze in de buurt van een warmtebron zet (zoals een verwarming), is de kans op kringen in het materiaal groot. Dit raden we dan ook af!

Vuile Warmbats

Zorg dat jouw vuile Warmbats (bijvoorbeeld door modder) eerst droog zijn voordat je ze schoonmaakt met een zachte borstel of een droge doek.

En als laatste:

Wij krijgen vaak de vraag of de Warmbat’s in de wasmachine mogen. Wij raden dit NIET aan. Mocht je dit wel doen, dan is dit op eigen risico en kies in ieder geval een wolwasprogramma en laat ze drogen zoals beschreven bij ‘Natte Warmbats’ en dus niet op of bij de verwarming!

Vet- en olievlekken zijn op de door ons gebruikte materialen helaas niet te verwijderen!

De huiden die onze fabrikanten gebruiken zijn restproducten van de Australische voedselindustrie. De fokkers van deze schapen vallen onder de Australische wetgeving.