Naast dat Warmbat.nl gebruikt maakt van functionele en analytische cookies om u beter van dienst te kunnen zijn, willen wij graag uw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij u beter en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies?

Warmbat Bilby oorwarmer suède Tape Mud

  • Warmbatnummer: BLB601955-43
€29,95

incl. BTW Nieuw! Ruim op voorraad!

Kleur:

Bilby Earmuff suede Tape Chestnut Warmbat Bilby oorwarmer suède tape black Warmbat Bilby oorwarmer suède Tape Mud

Maat: Selecteer een maat
Maat:

Met de Warmbat Bilby oorwarmers voor dames blijf je heerlijk warm tijdens de koude maanden. Deze luxe oorwarmers zijn gemaakt van hoogwaardig suède en gevoerd met zachte Merino schapenwol, wat zorgt voor uitstekende isolatie en comfort. Het stijlvolle en praktische ontwerp maakt ze ideaal voor dagelijks gebruik in de winter.

  • Gemaakt van hoogwaardig suède voor een elegante uitstraling
  • Gevoerd met zachte Merino schapenwol voor ultieme warmte
  • Comfortabel en ademend, ideaal voor koude dagen
  • Stijlvol ontwerp dat bij elke winteroutfit past
Specificaties
Artikelnummer BLB601955-43
Type Oorwarmers, Mutsen / Oorwarmers
Maat ST
Materiaal Suède, 100% merino wol
Merk Warmbat
Kleur Bruin

Verzendmethode


Verzendkosten zijn GRATIS bij bestellingen boven €40,-

Dit geldt voor de landen Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Tsjechië en Polen


Bij bestellingen onder de €40,-

  • Voor afleveradressen binnen Nederland, België en Luxemburg: €5,-
  • Voor afleveradressen in Duitsland en Oostenrijk: €7,-
  • Voor afleveradressen in Frankrijk, Tsjechië en Polen: €10,-


Altijd verzendkosten

  • Voor afleveradressen in Denemarken, Finland en Zweden: €15,-.


Levertijd
Een bestelling wordt in de regel dezelfde werkdag aangeboden ter verzending bij DHL ParcelLet op: het kan gebeuren dat DHL Parcel uw pakket niet dezelfde dag in hun leveringsproces kan meenemen. Houdt u daarom rekening met een levertijd van 48 uur. Nadat uw bestelling door DHL bij ons is opgehaald ontvangt u een Track & Trace code. Houdt u er wel rekening mee dat het enkele uren kan duren voordat deze link werkt. 


Bezorgproces DHL

Nadat u uw bestelling hebt geplaats, ontvangt u van DHL een email. Dan heeft u direct online de keuze voor bezorgdatum, tijdvenster en locatie. De dag voor bezorging ontvangt u een email met het geplande bezorgmoment. Komt dat moment toch niet goed uit, dan kunt u direct online een ander moment of locatie kiezen (tot 23:59 uur). U kunt ook aangeven het pakket rechtstreeks bij de buren af te laten leveren. Zorgt u er dus voor dat u uw emailadres duidelijk invult.


Bezorger gemist?

Indien u de bezorger hebt gemist ontvangt u een mail. Als u niets doet, probeert de bezorger het de volgende dag nog een keer. Maar u kunt desgewenst via de link in de email aangeven dat u uw pakket de volgende dag wilt afhalen bij het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint. U kunt er ook voor kiezen om uw bezorgmoment wijzigen of een andere locatie op te geven (tot 23:59 uur).


Pakket ontvangen

Tijdens het bezorgtraject kunt u ook notificaties instellen voor relevante momenten. U kunt zelfs meermaals het bezorgmoment wijzigen.


Algemene bezorgtijden:

  • Maandag t/m donderdag: tussen 11.00 en 21.00 uur
  • Vrijdag en zaterdag: tussen 11.00 en 15.00 uur.

Klik hier voor de exacte tijdvensters van de bezorging.

Retour sturen?


Stap 1 - Controleren 

Wanneer u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u vanaf het moment van thuisbezorging binnen 14 dagen uw product(en) retourneren. Ruilen is niet mogelijk. We storten het bedrag van uw bestelling terug, waarna u zelf een nieuwe bestelling kunt plaatsen. De producten dienen ongebruikt en onbeschadigd te zijn en voorzien van alle originele labels geretourneerd te worden. Knip de labels dus niet los tijdens het passen!


Stap 2 – Inpakken

Zorg ervoor dat u uw ordernummer bij de hand hebt. Vul vervolgens de retourbon in die is meegeleverd in uw pakket. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk dat u de artikelen verpakt in de originele verpakking samen met de retourbon, de bijbehorende orderbevestiging en alle eventuele bijgevoegde (gratis) accessoires, onderhoudsproducten of producten met combivoordelen. Zonder de orderbevestiging kunnen wij uw retour niet afhandelen.

Retourbeleid voor gratis ontvangen producten:

Wanneer u besluit om het hoofdartikel van uw bestelling te retourneren, vragen we u ook het gratis ontvangen product terug te sturen. Als het gratis ontvangen product niet wordt geretourneerd, behouden we ons het recht voor het waardebedrag van het gratis product in mindering te brengen op de terugbetaling van uw bestelling.


Stap 3 – Verzenden

U verstuurt het pakket met de vervoerder van uw keuze. Zorg voor een duidelijke adressering: EF&S, Inzake Warmbat, Boven de Wolfskuil 20, 6049 LZ Herten, The Netherlands. Verzendkosten zijn voor uw rekening.


Stap 4 - Wanneer ontvangt u het geld terug? 

U kunt zelf de status van uw retourzending volgen via de track & trace link van de door u gekozen vervoerder. Het is belangrijk om dit nummer goed te bewaren totdat het pakket bij ons is ontvangen. U ontvangt geen automatische melding van ons nadat we uw retour hebben ontvangen of het bedrag hebben teruggestort. Binnen 10 werkdagen na ontvangst van het pakket wordt het betaalde bedrag teruggestort op dezelfde rekening waarmee de betaling is gedaan. U kunt de terugbetaling terugvinden onder Mollie Payments.


Vragen?

Neem contact op via info@warmbatshop.nl.