Veelgestelde vragen

  • Zoek op deze site het product van uw keuze..
  • Klik indien nodig de gewenste maat aan
  • Klik op “Bestellen” om het aan uw winkelmandje toe te voegen
  • In de pop-up rechtsbovenaan uw scherm ziet u dan een overzicht van uw bestelling
  • U kiest voor “verder winkelen” of “naar winkelmandje”
  • Als uw bestelling compleet is, kiest u “naar winkelmandje”
  • Controleer uw bestelling; u kunt producten eventueel verwijderen door op de prullenmand te klikken achter het betreffende product
  • Is uw bestelling in orde? Klik op “naar Kassa”
  • Op de pagina “Kassa” vult u uw factuurgegevens in. U kunt desgewenst een afwijkend afleveradres opgeven.
  • Als u uw gegevens en de bestelling heeft gecontroleerd en goedbevonden, vinkt u het betreffende vakje aan onderaan de pagina. Daarmee geeft u ook aan dat u akkoord gaat met uw betalingsplicht.
  • Kies uw betaalmethode en klik op “volgende stap”
  • U komt in uw eigen, vertrouwde betaalomgeving.
  • Klik na de betaling op “afronden” of “terug naar de website”
  • Uw bestelling is afgerond.

Nee, Het ruilen tegen een ander artikel of andere maat is helaas niet mogelijk. Mocht u een ander artikel of maat wensen kunt u een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop.

Verzendkosten zijn GRATIS bij bestellingen boven €45,-
Dit geldt voor de landen Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Tsjechië en Polen

Bij bestellingen onder de €45,-
Voor afleveradressen binnen Nederland, België en Luxemburg: €5,-
Voor afleveradressen in Duitsland en Oostenrijk: €7,-
Voor afleveradressen in Frankrijk, Tsjechië en Polen: €10,-

Altijd verzendkosten
Voor afleveradressen in Denemarken, Finland en Zweden: €15,-.

 

Kosten retourneren per land
  • Gratis: Nederland, België en Luxemburg
  • Voor eigen rekening: Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Tsjechië, Polen, Zweden, Denemarken en Finland.

Een bestelling wordt in de regel dezelfde werkdag aangeboden ter verzending bij DHL Parcel.

Let op: het kan gebeuren dat DHL Parcel uw pakket niet dezelfde dag in hun leveringsproces kan meenemen. Houdt u daarom rekening met een levertijd van 48 uur.

Nadat uw bestelling door DHL bij ons is opgehaald ontvangt u een Track & Trace code. Houdt u er wel rekening mee dat het enkele uren kan duren voordat deze link werkt. 

 

U kunt klachten over een geleverd product of over onze dienstverlening online bij ons indienen. Gaat u daarvoor naar ons contactformulier en vul bij Onderwerp "Klacht" in.

U ontvangt van ons binnen twee werkdagen een ontvangstbevestiging en u krijgt dan binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons.

Voor alle aangeboden producten geldt de wettelijke garantie. Dat betekent dat het product moet doen wat er redelijkerwijs van verwacht mag worden. Is dit niet het geval, dan zorgt Warmbat.nl voor herstel, vervanging of -als er geen oplossing meer is- voor het restitueren van het aankoopbedrag.

De huiden die onze fabrikanten gebruiken zijn restproducten van de Australische voedselindustrie. De fokkers van deze schapen vallen onder de Australische wetgeving.