Veelgestelde vragen

  • Zoek op deze site het product van uw keuze..
  • Klik indien nodig de gewenste maat aan
  • Klik op “Bestellen” om het aan uw winkelmandje toe te voegen
  • In de pop-up rechtsbovenaan uw scherm ziet u dan een overzicht van uw bestelling
  • U kiest voor “verder winkelen” of “naar winkelmandje”
  • Als uw bestelling compleet is, kiest u “naar winkelmandje”
  • Controleer uw bestelling; u kunt producten eventueel verwijderen door op de prullenmand te klikken achter het betreffende product
  • Is uw bestelling in orde? Klik op “naar Kassa”
  • Op de pagina “Kassa” vult u uw factuurgegevens in. U kunt desgewenst een afwijkend afleveradres opgeven.
  • Als u uw gegevens en de bestelling heeft gecontroleerd en goedbevonden, vinkt u het betreffende vakje aan onderaan de pagina. Daarmee geeft u ook aan dat u akkoord gaat met uw betalingsplicht.
  • Kies uw betaalmethode en klik op “volgende stap”
  • U komt in uw eigen, vertrouwde betaalomgeving.
  • Klik na de betaling op “afronden” of “terug naar de website”
  • Uw bestelling is afgerond.

Nee, het ruilen tegen een ander artikel of andere maat is helaas niet mogelijk. Mocht u een ander artikel of maat wensen kunt u een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop.

Verzendkosten zijn GRATIS bij bestellingen boven €40,-
Dit geldt voor de landen Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Tsjechië en Polen

Bij bestellingen onder de €40,-
Voor afleveradressen binnen Nederland, België en Luxemburg: €5,-
Voor afleveradressen in Duitsland en Oostenrijk: €7,-
Voor afleveradressen in Frankrijk, Tsjechië en Polen: €10,-

Altijd verzendkosten
Voor afleveradressen in Denemarken, Finland en Zweden: €15,-.

Kosten retourneren
Voor eigen rekening.

Een bestelling wordt in de regel dezelfde werkdag aangeboden ter verzending bij DHL Parcel.

Let op: het kan gebeuren dat DHL Parcel uw pakket niet dezelfde dag in hun leveringsproces kan meenemen. Houdt u daarom rekening met een levertijd van 48 uur.

Nadat uw bestelling door DHL bij ons is opgehaald ontvangt u een Track & Trace code. Houdt u er wel rekening mee dat het enkele uren kan duren voordat deze link werkt. 

 

U heeft het product NIET bij deze webshop gekocht

Neem contact op met de winkel of webshop waar u het Warmbat product hebt gekocht.

 

U heeft het product WEL bij deze webshop (warmbat.nl) gekocht

Klacht over het product:
Stuur een mail met duidelijke foto's en het ordernummer naar info@warmbatshop.nl 

Klacht over de dienstverlening:
Maak gebruik van ons contactformulier

 

U ontvangt binnen 2 werkdagen (ma-vr) een ontvangstbevestiging en daarna binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

Voor alle aangeboden producten geldt de wettelijke garantie. Dat betekent dat het product moet doen wat er redelijkerwijs van verwacht mag worden. Is dit niet het geval, dan zorgt Warmbat.nl voor herstel, vervanging of -als er geen oplossing meer is- voor het restitueren van het aankoopbedrag.

De huiden die onze fabrikanten gebruiken zijn restproducten van de Australische voedselindustrie. De fokkers van deze schapen vallen onder de Australische wetgeving.

 

Als je je Warmbats goed onderhoud, gaan ze langer mee en blijven ze ook langer mooi. 

We adviseren om pantoffels en laarzen van suède of (PolyUrethaan) leer voor gebruik aan de buitenkant in te spuiten met een vuilwerende en waterafstotende spray. Zorg dat je afstand houdt ten opzichte van het product met sprayen en de nevel gelijk verdeelt over het product. Herhaal dit inspuiten met enige regelmaat en vaker als je de Warmbats frequent(er) draagt. Wil je zeker weten dat je geen last krijgt van nare geurtjes? Gebruik dan een geur neutraliserende spray voor de binnenkant.

Natte Warmbats

Droog natte Warmbats door er kranten in te stoppen en ze in een ruimte te bewaren met een normale kamertemperatuur (+/- 18 graden). Als je ze in de buurt van een warmtebron zet (zoals een verwarming), is de kans op kringen in het materiaal groot. Dit raden we dan ook af!

Vuile Warmbats

Zorg dat jouw vuile Warmbats (bijvoorbeeld door modder) eerst droog zijn voordat je ze schoonmaakt met een zachte borstel of een droge doek.

En als laatste:

- wij krijgen vaak de vraag of de Warmbat’s in de wasmachine mogen. Wij raden dit NIET aan. Mocht je dit wel doen, dan is dit op eigen risico en kies in ieder geval een wolwasprogramma en laat ze drogen zoals beschreven bij ‘Natte Warmbats’ en dus niet op of bij de verwarming!

- vet- en olievlekken zijn op de door ons gebruikte materialen helaas niet te verwijderen!