Naast dat Warmbat.nl gebruikt maakt van functionele en analytische cookies om u beter van dienst te kunnen zijn, willen wij graag uw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij u beter en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies?

Warmbat Flurry kinderen suède cognac

  • Warmbatnummer: FLS221025-43
€44,95

incl. BTW Nieuw! Ruim op voorraad!

Alternatieve kleuren

Warmbat Flurry kinderen suède rooibos Warmbat Flurry kinderen suède mud Warmbat Flurry kinderen suède dark grey Warmbat Flurry kinderen suède ice blue Warmbat Flurry kinderen suède pebble Warmbat Flurry kinderen suède liver Warmbat Flurry kinderen suède cognac Warmbat Flurry kinderen suède black/black

Deze pantoffel heeft een normale pasvorm en valt op maat. We raden aan om je gebruikelijke maat te bestellen voor de beste fit.

 

  • De binnenvoering en binnenzool van de pantoffels bestaan uit 100% originele Australische Merino schapenwol
  • De buitenkant van de pantoffels is afgewerkt met het luxe materiaal suède
  • De zolen van de pantoffels zijn gemaakt van een combinatie van rubber en EVA
  • De pantoffels zijn verkrijgbaar in de maten 28 t/m 37
Specificaties
Artikelnummer FLS221025-43
Type Pantoffel
Leest Flurry
Maat 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37
Materiaal Suède
Merk Warmbat
Kleur Bruin
Binnenzool 100% merino wool
Loopzool EVA met rubber

Verzendmethode


Verzendkosten zijn GRATIS bij bestellingen boven €40,-

Dit geldt voor de landen Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Tsjechië en Polen


Bij bestellingen onder de €40,-

  • Voor afleveradressen binnen Nederland, België en Luxemburg: €5,-
  • Voor afleveradressen in Duitsland en Oostenrijk: €7,-
  • Voor afleveradressen in Frankrijk, Tsjechië en Polen: €10,-


Altijd verzendkosten

  • Voor afleveradressen in Denemarken, Finland en Zweden: €15,-.


Levertijd
Een bestelling wordt in de regel dezelfde werkdag aangeboden ter verzending bij DHL ParcelLet op: het kan gebeuren dat DHL Parcel uw pakket niet dezelfde dag in hun leveringsproces kan meenemen. Houdt u daarom rekening met een levertijd van 48 uur. Nadat uw bestelling door DHL bij ons is opgehaald ontvangt u een Track & Trace code. Houdt u er wel rekening mee dat het enkele uren kan duren voordat deze link werkt. 


Bezorgproces DHL

Nadat u uw bestelling hebt geplaats, ontvangt u van DHL een email. Dan heeft u direct online de keuze voor bezorgdatum, tijdvenster en locatie. De dag voor bezorging ontvangt u een email met het geplande bezorgmoment. Komt dat moment toch niet goed uit, dan kunt u direct online een ander moment of locatie kiezen (tot 23:59 uur). U kunt ook aangeven het pakket rechtstreeks bij de buren af te laten leveren. Zorgt u er dus voor dat u uw emailadres duidelijk invult.


Bezorger gemist?

Indien u de bezorger hebt gemist ontvangt u een mail. Als u niets doet, probeert de bezorger het de volgende dag nog een keer. Maar u kunt desgewenst via de link in de email aangeven dat u uw pakket de volgende dag wilt afhalen bij het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint. U kunt er ook voor kiezen om uw bezorgmoment wijzigen of een andere locatie op te geven (tot 23:59 uur).


Pakket ontvangen

Tijdens het bezorgtraject kunt u ook notificaties instellen voor relevante momenten. U kunt zelfs meermaals het bezorgmoment wijzigen.


Algemene bezorgtijden:

  • Maandag t/m donderdag: tussen 11.00 en 21.00 uur
  • Vrijdag en zaterdag: tussen 11.00 en 15.00 uur.

Klik hier voor de exacte tijdvensters van de bezorging.

Retour sturen?

Stap 1 - Controleren

Wanneer u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u vanaf het moment van thuisbezorging binnen 14 dagen uw product(en) retourneren. De producten dienen ongebruikt en onbeschadigd te zijn en voorzien van alle originele labels geretourneerd te worden. Knip de labels dus niet los tijdens het passen!

 

Stap 2 – Inpakken

Vul de retourbon in die is meegeleverd in uw pakket. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk dat u de artikelen verpakt in de originele doos samen met de retourbon, de bijbehorende orderbevestiging en alle eventuele bijgevoegde (gratis) accessoires, onderhoudsproducten of producten met combivoordelen. Zonder de orderbevestiging kunnen wij uw retour niet afhandelen.

Retourbeleid voor gratis ontvangen producten:
Wanneer je besluit om het hoofdartikel van je bestelling te retourneren, vragen we je ook het gratis ontvangen product terug te sturen. Als het gratis ontvangen product niet wordt geretourneerd, behouden we ons het recht voor het waardebedrag van het gratis product in mindering te brengen op de terugbetaling van je bestelling.

 

Stap 3 – Verzenden

U verstuurt het pakket met de vervoerder van uw keuze. Zorg voor een duidelijke adressering: EF&S, Inzake Warmbat, Boven de Wolfskuil 20, 6049 LZ Herten, Nederland. De verzendkosten zijn voor uw rekening.

U ontvangt binnen 10 werkdagen na ontvangst van het pakket het aankoopbedrag terug op dezelfde rekening als de rekening waarmee het artikel is betaald. U kunt dit vinden onder Mollie Payments.

 

Vragen?

Neem contact op via info@warmbatshop.nl.